Veřejná zakázka: Nákup úklidových a hygienických potřeb

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 635
Systémové číslo: P17V00000040
Evidenční číslo zadavatele: 11075/2016-OPS
Datum zahájení: 08.06.2016
Nabídku podat do: 20.06.2016 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup úklidových a hygienických potřeb
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem výběrového řízení je nákup a dodávky úklidových a hygienických prostředků, jejichž detailní popis je uveden v příloze č. 1 vzoru smlouvy připojeného k této výzvě. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou. ===

Příloha č. 1 vzoru smlouvy stanovuje druhy zboží (položky), které bude kupující odebírat po dobu účinnosti smlouvy; počty jednotlivých položek jsou však pouze orientační, nezávazné, stanovené pro účely hodnocení nabídkové ceny. ===

Zadavatel upozorňuje, že zadávací řízení na tento předmět plnění je opakované, ale vzor smlouvy vč. jejich příloh se změnily. Proto nelze použít vzor smlouvy a jejich příloh z předchozího zadávacího řízení. ===

Další podmínky:
- Nabídková cena musí zahrnovat dopravu na místo plnění i všechny případné poplatky.
- Dodání zboží bude probíhat dle podmínek, které jsou obsaženy ve vzoru smlouvy, která je přílohou této výzvy.
- Prodávající (uchazeč) odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Prodávající za tímto účelem poskytne kupujícímu (zadavateli) záruku za jakost po záruční dobu v délce 2 let.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zadáváno v e-tržišti
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 200 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Úřad vlády České republiky
  • IČO: 00006599
  • Poštovní adresa:
    nábřeží Edvarda Beneše 128/4
    11800 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-001852

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva původní profil:
https://www.gemin.cz/index.php?m=eadocuments&h=document&a=detail&id=556245
Dokument PDF kupní smlouva 16_128-0 zn.podpis.pdf 13.12 MB

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Mega Trans - výrobní družstvo invalidů 28998791 Česká republika 1 067 292,60 Ne
PEMA VELKOOBCHOD s.r.o. 46713301 Česká republika 1 267 596,00 Ne
PRVNÍ CHRÁNĚNÁ DÍLNA s.r.o. 28685521 Česká republika 1 144 240,35 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 21.07.2016

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Mega Trans - výrobní družstvo invalidů 28998791 Česká republika 882 060,00 1 067 292,60

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2016 89 721,00 108 563,00
2017 204 917,00 247 950,00
2018 264 064,00 319 518,00
2019 227 270,00 274 997,00
2020 244 126,00 295 392,00
2021 154 386,93 186 808,18
2022 264 906,09 320 536,37
2023 66 693,19 80 698,76