Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Stravovací služby
Odesílatel Pavel Dyntera Smékal
Organizace odesílatele Úřad vlády České republiky [IČO: 00006599]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 28.03.2013 16:10:09
Předmět Dodatečné informace č. 3

DOTAZY:

1.) Smlouva o zajištění stravovacích služeb, článek II. Předmět smlouvy, bod 4.3 žádný salát se nebude opakovat častěji než 1x za dva dny - platí i u oblíbených salátů vyžadovaných zákazníky denně?

2.) Smlouva o zajištění stravovacích služeb, článek VI. Podmínky poskytnutí prostor, bod 5, náklady na energie provozu kantýny budou hrazeny dodavatelem. Prosíme o sdělení částky v Kč.

3.) Je nutné, aby kopie nabídky obsahovala 5x podepsanou „Smlouvu o zajištění stravovacích služeb“

ODPOVĚDI:

1.) Ano, zadavatel trvá na zadávacích podmínkách. Podmínka uvedená v článku II bodu 4.3 vzoru smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace (dále jen vzor smlouvy), však platí pro minimální rozsah doplňkového prodeje dle čl. II bodu 4 vzoru smlouvy. Dodavatel může nabízet doplňkový prodej, tedy i další saláty, nad rámec stanoveného minimálního rozsahu.

2.) Přesná částka nákladů na energie bude vypočtena způsobem uvedeným v čl. VI bod 5 návrhu smlouvy a v současné době ji nelze přesně vyčíslit. K nákladům na energie se zadavatel již vyjadřoval v rámci dodatečné informace č. 2 (Dotazy a odpovědi k zadávací dokumentaci č. 2).

3.) Zadavatel nestanovil podmínku, že by kopie měla obsahovat 5x podepsanou smlouvu.


Přílohy
- DI č. III. otázky 1,2,3_SIGNED.pdf (678.90 KB)