Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011014322


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
Identifikační číslo:
00006599
Poštovní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
Obec:
Praha 1
PSČ:
118 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor informatiky
Tel.:
+420 224002111
K rukám:
Ing. Lenka Dynterová
       
E-mail:
verejnezakazky@vlada.cz
Fax:
+420 257531283
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vlada.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vlada.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vlada.cz/vz00000454
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.vlada.cz/vz00000454
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Organizační, odborné a technické zabezpečení vlády České republiky

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Aplikační podpora k ekonomickému systému SAP
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 7
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Praha
Kód NUTS CZ01 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem zakázky je poskytování služeb aplikační podpory k ekonomickému systému SAP na dobu neurčitou.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72253200-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
20 700 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/03/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Jednorázová plnění (např. migrace dat) lze fakturovat po úplném splnění, opakující se plnění měsíčně zpětně. Splatnost faktur 21 dnů.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 ZVZ. Dodavatel prokazuje předložením dokladů dle § 53 odst. 3 ZVZ.

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) a b) ZVZ prokáže dodavatel, který předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a

b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč je povinen předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku ve smyslu § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel stanoví požadavky na prokázání technických kvalifikačních předpokladů. Pro veřejnou zakázku prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeč, který předloží a) seznam významných služeb podle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ a b) osvědčení o odborné kvalifikaci podle § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ.

ad a) Seznam významných služeb lze předložit ve formě dle vzoru uvedeného v příloze C zadávací dokumentace. Přílohou seznamu významných služeb musí být:

a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo

b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo

c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně,

a tyto přílohy musí osvědčovat splnění uvedených požadavků.

ad b) K prokázání splnění kvalifikačního předpokladu osvědčení o odborné kvalifikaci uchazeč předloží seznam členů řešitelského týmu ve struktuře dle vzoru uvedeného v příloze D zadávací dokumentace.

Podrobná specifikace těchto technických kvalifikačních předpokladů a způsob prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů je v souladu s § 50 odst. 2 ZVZ a s ohledem na počet povolených znaků tohoto pole formuláře Oznámení o zakázce uvedena v zadávací dokumentaci.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
ad a) Uchazeč předloží seznam významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech (dále též jen „referenční zakázka“). Uchazeč splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval alespoň 1 referenční zakázku splňující kumulativně následující požadavky:

i. předmětem plnění bylo poskytování aplikační podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě, přičemž podporovaný ekonomický systém SAP byl propojen na Integrovaný informační systém Státní pokladny nebo předmětem plnění byl vývoj či podpora Integrovaného informačního systému Státní pokladny; a

ii. hodnota referenční zakázky dle bodu i. byla minimálně 3.000.000 Kč bez DPH v posledních 3 letech a

iii. doba poskytování významné služby dle bodu i. jednomu subjektu činila minimálně 18 měsíců.

pokračování v VI.3
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Nabídková cena
80
2.
Zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky
20
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
čj. 5033/2015-OIT
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 100-182546 ze dne 27/05/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 25/01/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
3
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 25/01/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Pracovníci oddělení veřejných zakázek.

Vzhledem k tomu, že nabídky jsou podávány pouze elektronicky, neproběhne veřejné otevírání obálek (§ 72 odst. 4 ZVZ).

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování III.2.3) Technická způsobilost / Minimální úroveň případně požadovaných standardů:

ad b) Osvědčení o odborné kvalifikaci - požadovaná praxe členů řešitelského týmu - zestručněno (podrobně v zadávací dokumentaci):

- vedoucí týmu: alespoň 2 roky s vedením týmu; alespoň 2 roky v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP;

- zástupce vedoucího týmu: alespoň 1 rok s vedením týmu; alespoň 1 rok v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP;

- hlavní senior konzultanti pro moduly Rozpočetnictví, Materiálové hospodářství a Finanční účetnictví: alespoň 4 roky v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v příslušném modulu; alespoň 2,5 roku při zabezpečení provozu ekonomického systému SAP spolupracujícího (napojeného) s Integrovaným informačním systémem Státní pokladny, tj. služby RISPR a RISRE, v příslušném modulu;

- zástupci hlavních senior konzultantů pro modulu Rozpočetnictví, Materiálové hospodářství a Finanční účetnictví: alespoň 1,5 roku v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v příslušném modulu; alespoň 1 rok při zabezpečení provozu ekonomického systému SAP spolupracujícího (napojeného) s Integrovaným informačním systémem Státní pokladny, tj. služby RISPR a RISRE, v příslušném modulu;

- hlavní senior konzultant pro modul Majetková evidence: alespoň 4 roky v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v modulu Majetková evidence; alespoň 1,5 roku při zabezpečení provozu ekonomického systému SAP spolupracujícího (napojeného) na výkaznictví Centrálního systému účetních informací státu (CSUIS), vč. výkazu Pomocný analytický přehled (PAP), v modulu Majetková evidence;

- zástupce hlavního senior konzultanta pro modul Majetková evidence: alespoň 1,5 roku v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v modulu Majetková evidence; alespoň 0,5 roku při zabezpečení provozu ekonomického systému SAP spolupracujícího (napojeného) na výkaznictví Centrálního systému účetních informací státu (CSUIS), vč. výkazu Pomocný analytický přehled (PAP), v modulu Majetková evidence;

- hlavní senior konzultant pro modul Služební cesty, organizační struktura, zaměstnanci: alespoň 4 roky v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v modulu Služební cesty, organizační struktura, zaměstnanci;

- zástupce hlavního senior konzultanta pro modul Služební cesty, organizační struktura, zaměstnanci: alespoň 1,5 roku v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v modulu Služební cesty, organizační struktura, zaměstnanci;

- vedlejší senior konzultant/i pro moduly Kontroling, Manažerský informační systém a zákaznický modul Evidence akcí: alespoň 4 roky v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v modulu, pro níž je/jsou nominován/i jako vedlejší senior konzultant/i, s výjimkou modulu zákaznický modul Evidence akcí;

- zástupce/zástupci vedlejšího/vedlejších senior konzultanta/konzultantů pro moduly Kontroling, Manažerský informační systém a zákaznický modul Evidence akcí: alespoň 1,5 roku v poskytování služeb podpory k ekonomickému systému SAP ve státní správě v modulu, pro níž je/jsou nominován/i jako vedlejší senior konzultant/i, s výjimkou modulu zákaznický modul Evidence akcí
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
08/12/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh