Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401011088153


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
Identifiakční číslo:
00006599
Poštovní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
Obec:
Praha 1
PSČ:
118 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor pro sociální začleňování (Agentura)
Tel.:
+420 224002111
K rukám:
Bc. Martin Šimáček
       
E-mail:
verejnezakazky@vlada.cz
Fax:
+420 257531283
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vlada.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vlada.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Mediální kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti v letech 2014-2016
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 13 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Česká republika
Kód NUTS
CZ
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Zakázka je součástí projektu Kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti. Jejím předmětem je zajištění služeb a dodávek pro mediální kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti, která bude realizovaná v letech 2014-2016. Těmi jsou:

grafické a audiovizuální práce, zajištění tisku, zajištění komiksové tvorby, zajištění průběžného buzzmonitoringu v online prostorech, zajištění článků a rešerší, zajištění otevřené výzvy pro současné umělce, zajištění inzerce (a dále Facebook reklamní kredit a zajištění naprogramování webových stránek, které však budou zadávány odděleně dle § 98 odst. 5 zákona o veřejných zakázkách)

Zakázka je rozdělena do 9 dílčích částí, o které se mohou ucházet různí uchazeči.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 321 079
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79340000-9
 
Další předměty
79341200-8
79800000-2
79341100-7
79341000-6
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
21/06/2014 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
rozšíření II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
Další předměty:
79822500-7
92111200-4
92310000-7

Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky pro účely předběžného oznámení veřejného zadavatele:

a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Úkolem Odboru pro sociální začleňování (Agentury), který je součástí zadavatele, je mimo jiné snižování napětí ve společnosti, proto organizuje kampaň, jejímž posláním je zejména poskytnout informace o jejích tématech (a především násilí z nenávisti) zejména mladým lidem, a to zábavnou formou. Kampaň by měla mladé přimět aktivně proti nenávisti bojovat vlastní kreativitou.
Pro účely Kampaně proti rasismu a násilí z nenávisti je zapotřebí zajistit grafické a audiovizuální služby, zajistit služby tisku, zajistit průběžný buzzmonitoring v relevantních online prostorech, zajištění pravidelných článků a rešerší pro blog webu kampaně, zajištění otevřené výzvy pro výběr uměleckých projektů a jejich výstavy ve veřejném prostoru regionálních měst, nákup inzerce v tištěných i online médiích, zajistit reklamní kredit na sociální sítí Facebook, zajistit dodávku pravidelných komiksových stripů pro sociální sítě a web kampaně, naprogramovat web kampaně a efektivně spravovat reklamu na sociální síti Facebook.

b) popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem zakázky je zajištění různorodých dodávek pro mediální kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti, která bude realizovaná v letech 2014-2016. Zakázka je rozdělena do 9 dílčích částí, o které se mohou (i jednotlivě dle § 98 zákona o veřejných zakázkách) ucházet různí uchazeči. Jedná se o tyto části:
1. Zajištění grafických a audiovizuálních prací (předpokládaná hodnota 2.053.719 Kč bez DPH)
2. Zajištění tisku (961.570 Kč bez DPH)
3. Zajištění komiksové tvorby (107.400 Kč bez DPH)
4. Zajištění průběžného buzzmonitoringu zmínek v relevantních online prostorech (289.254 Kč bez DPH)
5. Zajištění článků a rešerší pro web kampaně (173.600 Kč bez DPH)
6. Zajištění otevřené výzvy pro výběr uměleckých projektů a jejich výstavy (504.132 Kč bez DPH)
7. Nákup inzerce v tištěných a internetových médiích (1.024.792 Kč bez DPH)
8. Facebook reklamní kredit (661.157 Kč bez DPH)
9. Zajištění naprogramování webových stránek, jejich správy a správa reklamy na Facebooku (545.455 Kč bez DPH)

c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Potřeby zadavatele budou splněny dodávkou předmětu zakázky.

d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
30. duben 2016
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zakázka je součástí projektu Kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti, který je z 80 % financován Norskými fondy a EHP a z 20 % státním rozpočtem České republiky. Ceny plnění budou hrazeny do 21 dnů od doručení faktury.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz/
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz/
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz/
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/05/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh