obsah
|
zápatí
Úřad vlády České republiky
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Elektronický systém spisové služby pro Úřad vlády České republiky
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Elektronický systém spisové služby pro Úřad vlády České republiky
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je pořízení a nasazení nového řešení elektronického systému spisové služby (dále jen „Systém“ nebo „eSSL“), které bude plně v souladu s platnou legislativou a které bude plnit potřeby zadavatele v oblasti správy dokumentů a výkonu spisové služby, podpoří elektronizaci agend úřadu a přispěje ke zvýšení jeho efektivity.
Cílem veřejné zakázky je nasazení ověřeného, kvalitního řešení standardního eSSL, doplněného o komponentu Dashboard, která bude sloužit jako „jednotné místo“ pro práci s dokumenty a úkoly z různých postupně integrovaných systémů, případně jako centrální místo pro notifikace vyžadovaných akcí a úkolů.
Dodavatel je dále povinen provést migraci dat dle schváleného plánu migrace.
Součástí této veřejné zakázky bude poskytování servisní podpory pořízeného řešení na dobu neurčitou dle přílohy L zadávací dokumentace – Smlouva o údržbě a podpoře.
Bližší technické, obsahové a bezpečnostní požadavky na Systém jsou uvedeny v příloze J zadávací dokumentace – Specifikace předmětu veřejné zakázky.
Místo plnění:
Hlavní město Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vlada.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
21.02.2023 10:00
Datum zahájení:
11.01.2023 17:18
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 ©
Úřad vlády České republiky
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software