obsah
|
zápatí
Úřad vlády České republiky
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zajištění vozového parku pro předsednictví ČR v Radě EU v roce 2022 prostřednictvím pronájmu část 3: luxusní velkokapacitní autobus – typ zájezdový autobus s obsluhou
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění vozového parku pro předsednictví ČR v Radě EU v roce 2022 prostřednictvím pronájmu část 3: luxusní velkokapacitní autobus – typ zájezdový autobus s obsluhou
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této nadlimitní veřejné zakázky je časově omezené pořízení služby spočívající v zajištění dostatečného počtu konkrétně specifikovaných dopravních prostředků - velkokapacitních luxusních autobusů s obsluhou – minimálně 2 řidiči na jeden autobus, které bude zadavatel dočasně využívat pro akce konané v rámci CZ PRES 2022 (přeprava osob). Cílem zadavatele je zajistit předmět plnění veřejné zakázky pro akce v rámci konání CZ PRES 2022 v nejvyšší možné kvalitě, efektivně, hospodárně a účelně při zachování nezbytné míry bezpečnosti, ochrany a komfortu pro účastníky jednotlivých akcí. Zadavatel chce zajistit a garantovat maximálně širokou hospodářskou soutěž mezi všemi potenciálními dodavateli. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena zejména v Příloze H zadávací dokumentace - minimální technické požadavky.
Místo plnění:
Praha
Středočeský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vlada.cz)
Kontakt:
JUDr. Ing. František Fíla, Ph.D.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
31.03.2022 10:00
Datum zahájení:
29.01.2022 20:02
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 ©
Úřad vlády České republiky
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software