Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Změna lhůty pro podání nabídky na základě změny ZD č. 1



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávky kancelářských potřeb
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou nákup a dodávky kancelářských potřeb, jejichž detailní popis je uveden v příloze B - Kalkulace nabídkové ceny - modelový příklad (excelová tabulka), která je součástí zadávací dokumentace k této výzvě.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vlada.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 13.10.2017 09:30
Datum zahájení: 18.09.2017 14:50
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: